tablet pen hand

2024 жылғы 4 мамыр

With aim to optimize the processes and facilitate the procedure for obtaining, storing and using DS keys, the National Certification Authority has moved from the current process of issuing and using two DS keys to using only one key, i.e. individuals and legal entities will get only one key based on the GOST algorithm, which will be used for both authorization and signing.

планшет қол қаламсап

2024 жылғы 4 мамыр

Процестерді оңтайландыру және ЭЦҚ кілттерін алу, сақтау және пайдалану процедурасын жеңілдету үшін Ұлттық куәландырушы орталық екі ЭЦҚ кілтін беру мен пайдаланудың қазіргі процесінен бір ғана кілтті пайдалануға көшті, яғни, жеке және заңды тұлғаларға МемСТ алгоритмі негізінде бір кілт берілетін болады, ол авторизациялау үшін де қол қою үшін де қолданылатын болады.

планшет рука ручка

2024 жылғы 4 мамыр

Для оптимизации процессов и упрощения процедуры получения, хранения и использования ключей ЭЦП, Национальный удостоверяющий центр перешел от текущего процесса выдачи и использования двух ключей ЭЦП к применению только одного ключа, т.е. физическим и юридическим лицам будет выдаваться один ключ на алгоритме ГОСТ, который будет использоваться и для авторизации, и для подписи.
Flood victims can apply for assistance via smartphone

2024 жылғы 19 сәуір

The Ministry of Digital Development, Innovations and Aerospace Industry, in cooperation with the Ministry of Labor and Social Protection of Population and National Information Technologies JSC implemented the capability for the flood victims to apply for assistance via the eGov Mobile application.
Цифрлық білім беру
БАЛАЛАР. РОБОТОТЕХНИКА
Орта білім беруде бағдарламалау
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ МЕКТЕПТЕРДІ ЦИФРЛАНДЫРУ
ЦИФРЛЫҚ САУАТТЫЛЫҚ ДЕГЕНІМІЗ НЕ

ЦИФРЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ

Цифрлық қоғамды құру үшін үздік әлемдік тәжірибеге сәйкес білім беру жүйесін жаңарту қажет. Басты назар креативті және сыни ойлауды дамытуға, сондай-ақ оқу процесінде заманауи білім беру технологияларын пайдалануға аударылатын болады.

 

«Цифрлық Қазақстан» Мемлекеттік бағдарламасына сәйкес, білім беру саласында халықтың цифрлық сауаттылық деңгейін 2022 жылға дейін 83% -ға дейін арттырудың мақсатты индикаторы қарастырылған.

 
2020 жыл
80%
2021 жыл
81,5%
2022 жыл
83%

Цифрлық сауаттылық - адамның күнделікті және кәсіби қызметінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана білу білімі мен қабілеті. Бүгінгі таңда Қазақстандағы цифрлық сауаттылық деңгейі, Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігі Статистика комитетінің мәліметтері бойынша 84,1% құрайды.


Цифрлық сауаттылықты арттыру шеңберінде оқыту ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласындағы ұлттық даму институты базасында жүргізіледі (Көбірек білу)

Цифрландыру әсерлері

3,7
млрд-қа мемлекеттік қызметтерді цифрландыру есебінен халықтың бюджеті қысқартылды
2
есе мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі қысқартылды
3,4
электрондық журналдар мен күнделіктерге көшу есебінен үнемделді
6 353
он-лайн және 624 оф-лайн мектеп үш тілде жүзеге асырылған сандық білім беру ресурстарына қосылған
2468
грант 2020-2021 жылдарға «ақпараттық технологиялар» мамандығына бөлінді
Көмек
Көмек
Ай бойы келгендердің барлығы:
Кеше келгендердің барлығы:
Қазір порталда:
URL:
Қате:
Пікір:

Спасибо, информация об ошибке принята.

Извините, в данный момент информация об ошибке не может быть обработана.
Попробуйте позже.